Politica de Retur
Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul valbig.ro au posibilitatea sa returneze produsul, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor conform O.U.G. 34/2014.
Conform ordonantei O.U.G. 34/2014 persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retur de 14 zile.
Pasul 1. Completeaza formularul de retragere din contract
Completeaza cu atentie formularul de retur . Dacă sunt câmpuri unde nu ai informația la îndemână, poți completa cu valoarea 0. Important este să completezi corect datele tale (Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de email, numărul de telefon, contul bancar pentru returnarea contravalorii produselor și indicativul produsului pe care vrei să îl returnezi).
Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi la adresa Jud. Ilfov, Loc. Afumati, str. Sos. Bucuresti-Urziceni nr. 17, Pav.H, Destinatar : Avagro Online Shop Srl
In cazul in care doresti sa trimitem noi curierul sa ridice coletul retur, taxa de transport pentru retur va fi retinuta din suma ce trebuie restituita(valoarea produsului).
Termenul de procesare al cererilor de schimb/retur este de 3-5 zile lucratoare.
Cererile se proceseaza in ordine cronologica. Va rugam sa nu trimiteti formularul de schimb/retur de mai multe ori.
Nu trimiteti colete cu plata la destinatar, vor fi automat refuzate.
Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie, o copie a facturii si formularul de retur (cererea de retur) completat. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului.Produsele care nu vor indeplini aceste conditii vor fi automat refuzate de la procesare de retur.
Pasul 3. Iti restituim banii
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile lucratoare de la data notificarii de retur, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completat contul bancar (IBAN) , precum si Banca la care este deschis contul.
Rambursul nu se va face decat in contul bancar apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti,
Responsabilitatea fata de starea produsului
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Toate coletele se livreaza cu optiunea Verificare colet si sunt receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.
Atentie!!! Produsele din categorii Oglinzi baie si Chiuvete granit, trebuie verificate la primirea coletului pentru a constata in fata curierului eventuale defectiuni/sparturi din timpul transportului. In caz in care nu se deschide coletul in fata curierului, si ulterior se constata vreo neregula( defect/spart), nu vom putea asuma vreo raspundere.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
Găsești formularul de retragere dând click AICI.